21 Şubat 2013 Perşembe

Hi-Fi


Ne demek olduğunu çok uzun süre anlamamıştım. Tamam adı üzerinde High Fidelity (Yüksek Sadakat) - Marantz marka bir ses sistemi aldım Extreme Audio 'dan.
Hani o grubun adı gibi - ama bunun müzikle ne ilgisi var bir türlü kestiremiyordum. Sonunda evde güzel müzik dinleyebilmek için
İnanın bana o dakikadan sonra hayatım değişti. Böylesine güzel müzik dinlemek bana en başta kendimi zengin hissettirdi. Sonrada hayatıma "kalite" sözcüğünün gerçek manada girdiğini hissettim. Kaliteyi hayatımın her alanına eklemeye karar verdim.
Öyle ki oturduğum semti değiştirmeyi ciddi ciddi düşünür oldum. Şimdi hayata bakış açım değiştiği için para kazanma sistemim de tamamen değişmiş oldu.
Artık daha fazla kazanıyorum, daha kaliteli şeyler satın aldığım için daha fazla miktarda para harcıyormuş gibi görünsem de, yaptığım hesaplar şunu gösteriyor ki uzun vadede çok ama çok daha az para harcıyorum.

Unutmamalısınız ki ; hiç kimse ucuz mal alacak kadar zengin değildir...

0 yorum:

Yorum Gönder